Νέα έρευνα της IHRSA δείχνει ότι υπάρχουν νέες ευκαιρίες για το άνοιγμα και ανάπτυξη των γυμναστηρίων
Stage Set For Future Growth as Clubs Attract 1 of 4 Generation Y
Έρευνα της IHRSA η οποία ανακοινώθηκε πρόσφατα και έγινε σε συνεργασία με την εταιρεία Leisure Trends Group από το Colorado των ΗΠΑ, αναλύει την συμπεριφορά των καταναλωτών των γυμναστηρίων (μελών) στην Αμερική στις ηλικίες άνω των 16 ετών από το 2013 και μετά. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι οι ετήσιες συνδρομές στις ΗΠΑ κατέρριψαν το προηγούμενο ρεκόρ εξαιτίας της αυξημένης συμμετοχής των ατόμων ηλικίας 21-30 ετών. Ένα στα 4 άτομα αυτής της ηλικιακής ζώνης (27%) έχει συνδρομή σε κάποιο γυμναστήριο, το μεγαλύτερο απ’ όλες τις ηλικιακές ζώνες. Τα γυμναστήρια έχουν προσαρμόσει τα προγράμματά τους έτσι ώστε να αυξήσουν τη διατηρησιμότητα των πελατών αυτής της ηλικίας ενσωματώνοντας εποχιακού τύπου προγράμματα και αλλά και αθλητικού τύπου προγράμματα. Η έρευνα δείχνει ότι οι γυναίκες διατηρούν τη συνδρομή τους γιατί θέλουν να είναι σε καλή σωματική κατάσταση, επειδή υπάρχει εύκολη πρόσβαση στο γυμναστήριο και γιατί τους αρέσουν τα ομαδικά προγράμματα. Από την άλλη, οι άνδρες δηλώνουν ότι διατηρούν την παρουσία τους στο γυμναστήριο γιατί εκεί διασκεδάζουν, επειδή θέλουν να κάνουν απόσβεση της συνδρομής που πλήρωσαν και για κοινωνική δικτύωση. Η κοινωνικοποίηση που επιτυγχάνεται μέσω των γυμναστηρίων φαίνεται ότι γίνεται ολοένα και πιο σημαντική για τους καταναλωτές και τα γυμναστήρια θα πρέπει να προσφέρουν τέτοιες ευκαιρίες στα μέλη τους όπως για παράδειγμα διοργανώνοντας εκδρομές, θεματικά πάρτυ ή εκδηλώσεις κ.α. Όσα μέλη δεν ανανέωσαν τη συνδρομή τους, το κόστος της συνδρομής ήταν η βασική αιτία. Εδώ προτείνεται τα γυμναστήρια να προσφέρουν τρόπους μείωσης του κόστους όπως ειδικές προσφορές και ειδικές κατηγορίες συνδρομών.